Skrivet av: Kattis | oktober 27, 2008

146 gånger TACK!!

Nu är det över och jag kom INTE in. Däremot är jag i dagsläge på sista suppleantplats. Det här kan ännu ändra efter kontrollräkningen eftersom en annan kandidat ligger på precis samma antal röster. Om en vecka eller så får vi veta.  jag är trots allt väldigt nöjd. Nu hoppas jag på en bra nämndplats typ svenska dagvårds- och utbildningsnämnden. det är ju inte helt långsökt i och med jag utgår ifrån att en stor del av mina röster tillhör småbarnsföräldrar. Visst hade det varit kul att komma in men med tanke på att jag har mer än fördubblat min röstmängd från förra valet så får jag väl säga tredje gången gillt!!

Till skillnad från mången annan kommer jag att fortsätta blogga också efter valet. Inte sinar mina åsikter bara för att jag inte blev invald – det kan ni lite på! Och jag tar gärna emot uppgifter om tokigheter ute i samhället. Tillsammans kan vi arbeta för ett bättre Esbo också utanför fullmäktige.

Ännu en gång TUSEN TACK!

Blogg-U-later!


Svar

  1. Jo, grattis kan man nog säga.
    Det är inte alls dåligt med sådär många röster. Och fyra år går ändå snabbt.
    H. en småbarnsförälder – ida


Lämna en kommentar

Kategorier